logo myassist Je hebt een PVB en besteedt jouw budget volledig in voucher en je wordt tijdens de COVID-19-periode ondersteund door jouw vergunde zorgaanbieder. Wat moet je doen?

In dat geval moet je niets ondernemen. Jouw zorgondersteuning blijft immers doorlopen op basis van de bestaande overeenkomst met jouw vergunde zorgaanbieder (IDO - Individuele DienstverleningsOvereenkomst). 

Jouw vergunde zorgaanbieder mag echter geen bijkomende kosten aanrekenen voor de eventuele extra zorg en ondersteuning tijdens de COVID-19-periode.

 

MyAssist

Is het jou niet duidelijk? Heb je vragen of wens je hulp bij het zoeken naar alternatieve zorgondersteuningsmogelijkheden?

Ben je nog geen lid en is jouw budget volledig ingezet? Je kan via de compensatiemaatregelen ook jouw lidmaatschap en intensieve ondersteuning door MyAssist vzw betalen indien je extra steun moet organiseren.

Aarzel niet en contacteer MyAssist vzw via
-> onze infolijn 0493 85 48 59;
-> email info@MyAssist.be
-> of neem rechtstreeks contact met jouw persoonlijke coach.

 

terug naar COVID-19 financiële compensaties